>

Verkoopvoorwaarden Second Sale V.O.F.


1. Bezorgen en bezorgkosten
Bezorgen is mogelijk tegen betaling en u uw persoonlijke gegevens opgeeft. Wij bezorgen t/m de voordeur op de begane grond.

1.1 Betaling
Alles dient betaald te zijn in de winkel, er kan niet worden afgerekend bij de chauffeur.

1.2 Verantwoordelijkheid voor spullen
U bent er zelf verantwoordelijk voor of de spullen door de deur/ trapgat en dergelijke passen. Uw oude meubelen kunnen wij bij bezorgen niet altijd retour nemen, dat is afhankelijk van de planning. Bezorgkosten worden altijd in rekening gebracht ook al
is het in combinatie met ophalen.

1.3 Bezorgkosten
Bezorgkosten worden berekend op basis van postcode. Onze verkopers kunnen u precies vertellen wat de bezorgkosten voor u zijn.

1.4 Bezorgen / ophalen -schade
Wij bezorgen tot en met de voordeur op de begane grond. Indien onze medewerkers u helpen bij het naar binnen brengen of naar buiten halen van goederen uit uw huis of auto, dan is dat de verantwoordelijkheid voor de klant en zijn wij niet
verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen aan het product, auto, eigendommen of uw woning. Dit geldt ook indien u bezorgkosten heeft betaald.

2. Prijzen
Wij werken met vaste prijzen, onderhandelen is niet toegestaan aan onze verkopers. Spullen die niet geprijsd zijn of kennelijk verkeerd geprijsd zijn en toch in de winkel staan, worden pas verkocht als er door een bevoegde medewerker een
verkoopprijs voor is bepaald en er alsnog een prijssticker wordt opgeplakt.

3. Garantie
Garantie wordt alleen gegeven bij wit en bruingoed (alles met stekker) boven de euro 50,- en is een maand geldig, onder dit bedrag geven we 24 uur garantie op wit- en bruingoed. Op fietsen boven euro 50,- zit 1 week garantie. Op overige producten
zit geen garantie.

De garantie wordt alleen gegeven als een kassabon is verstrekt bij aanschaf en als het product op een normale manier is gebruikt. De klant moet de kassabon tonen bij aanspraak op garantie.

De garantie wordt in de volgende volgorde gegeven:
Reparatie van het product
Omruil tegen een vergelijkbaar product.
Geld terug in de vorm van een tegoedbon.

4. Ruilen Product
Omdat wij werken met gebruikte goederen is ruilen helaas niet mogelijk! Er wordt geen geld terug gegeven. In zeer dringende gevallen kan de bedrijfsleiding beslissen een tegoedbon te verstrekken.

5. Reserveren
Reserveren is mogelijk tot uiterlijk het einde van de volgende winkeldag. Reserveren kost euro 2,50 per product, indien u besluit het product te kopen dan wordt dit bedrag verrekend. Per soort mogen maximaal 2 producten worden gereserveerd
(bijvoorbeeld 2 bedden). Besluit u niet te kopen dan krijgt men dit bedrag niet terug. Reserveren is alleen mogelijk voor artikelen vanaf euro 25,- . Reserveren is alleen mogelijk als u uw persoonlijke gegevens opgeeft. Een reservering kan niet worden
verlengd.

6. Opslag
Indien gekochte producten niet direct worden meegenomen, of kunnen worden bezorgd, dan kunnen deze maximaal 3 weken worden opgeslagen. De eerste 3 winkeldagen zijn gratis, daarna euro 5,- per dag tot maximaal 3 weken. Na drie weken
moeten de spullen zijn opgehaald of bezorgd (bij bezorgen gaan de kosten lopen vanaf een voor ons mogelijke bezorgdatum). Na 3 weken vervalt de aanspraak op het product, het product komt opnieuw in de winkel te koop te staan. Er vindt geen
teruggave plaats van het aankoopbedrag. Het bedrag moet volledig worden voldaan bij de aankoop. Opslaan is alleen mogelijk als u uw persoonlijke gegevens opgeeft.

7. Aansprakelijkheid
Alle relevante bij Second Sale gekochte artikelen dienen door een erkent installateur te worden geinstalleerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgschade veroorzaakt door een product wat bij ons is gekocht.

8. Pinnen
Pinnen is mogelijk, voor kleine bedragen brengen we geen extra kosten in rekening. Ook bij ons geldt: klein bedrag, pinnen mag.

LET OP: Wij accepteren geen briefjes van euro 500,-.
Contante betalingen worden afgerond op nul of vijf eurocent.